вторник, 21 декември 2010 г.

(не)коледно (не)желание


Не искам да чуя от теб уникална любовна изповед, нито да получа скъпи подаръци, опаковани грижливо в луксозна хартия. Не желая стих любовен, написан специално за мен, нито прочувствена балада, която да ми посветиш. Не искам да ми подариш романтична разходка под светлината на бледата луна, нито да очакваме изгрева притиснати в прегръдка нежна. Не искам да ми звъниш на всеки десет минути, за да ми казваш, че ти липсвам. Не искам клетви за вечна любов, нито да коленичиш пред мен с предложение за празник в бяло. Аз просто искам да донапишем нашата история. Какъв ще бъде краят? Не искам да знам... Но знам, че ще си е заслужил всяка болка, сълза или усмивка. Ще бъда там - в края на средата – и ще те очаквам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар