сряда, 24 август 2011 г.

**


Нямам желание, нито време за връзки полуфабрикат. Или такива, в които трябва да претоплям любов, престояла твърде дълго във фризера и за която не си спомням дали наистина съм консумирала със сърцето си. Казвам го, не защото това иска да чуе. Отдавна се научих да разговарям открито. Знае, че от миналото ми, си спомням единствено него. Всичко останало предадох на вторични суровини. Може би е рециклирано и се ползва от други жени, не се интересувам. Щом сърцето не помни, това не е отричане. Знае, че мразя заместители, оцветители, изкуствени подсладители и връзките за няколко нощи. Познава любовната ми лудост, тя е негова застраховка и... евентуално бедствие. А аз знам за страхът му да не остане заседнал в миналото. Проверка някаква дали сърцето ми още е еднопосочният му билет за завръщане в бъдещето. Не го виня. Кой желае да се раздели с истината, че някъде, вчера, днес, сега и завинаги утре е обичан от някого?! Свикнах с откачените начини, по които казва обичам те.

*Осъзнавам, че в няколко реда употребих "сърце" три пъти. Непоправима съм!

Няма коментари:

Публикуване на коментар