четвъртък, 29 юли 2010 г.

Както се казва на чист български... Аман!


Ех, как ми е писнало от идиотите, които всяка сутрин в 6.30 сядат в кафенето под спалнята ми и започват да изливат тъпотията си на талази към моите нещастни уши. Чудя се и кой "безценен" кадър от общината е сложил подписа си под разрешително, за да може въпросното заведение 1* да отвори и да приютява всеки божи ден цялата глупост на квартала?!
Писна ми от всички комплексари, метнали се в тенекии с лъскаво покритие, бързат за майната си, засичат ми пътя и на всичкото отгоре споменават и майка ми.
Ах, как да не се изкажа и за някои мили пешеходци? Ти спираш като възпитан шофьор-европеец, даваш път, а те те гледат с кравешки поглед и аха да тръгнат, ама не... Решават, че ще ти теглят една псувня. Защото, разбираш ли, вместо да се изнесеш по-бързо, ти път си взел да им правиш и заради теб не могат да пресекат улицата на "спокойствие".
Писна ми от всички нафукани пикли, които мислят, че носят в себе си една неоценена "Мис" или неоткрита фолкдива. Претенции и самочувствие да ти види окото! А като отворят алените си устенца, ти идва да се разплачеш. С глас! "Никой нИ можИ да мЪ върнИ на селУ", както се казва. Само да си бяхте оставили и речника там. Така ми се иска, както сте се възкачили на главозамайващите си токчета, да ви заседне токченцето в някоя пропаднала плочка на тротоарчето, по което разхождате със селска грация изкуствените си телца и да забиете нос в реалността, калната. Щото не всичко е чалга и секс. А родителите ви продължават да се потят по оранжерии и ниви, за да могат да ви подарят за абитуриентската вечер силиконов старт в живота.
Писна ми когато вляза в магазин, продавач-консултантката да ме оглежда от глава до пети, така все едно тя е клиента, а не аз... После да ми се усмихне с изкуствена усмивка, а наум да ме псува, защото съм си позволила да й прекъсна задълбочения прочит на ШоУ или ШоК.
Писна ми да си плащам безропотно за всяко нещо, а да получавам едно нищо. Храна-боклук, здравеопазване-боклук, дрехи-боклук, телевизия-боклук, гориво-боклук, услуги-боклук, хора-боклук...
Само псувните в тази държава продължават да бъдат безплатни. И докато стане време да се прибереш в home, sweet home, като нищо си събрал поне дузина, кои от кои по-цветущи и изпълнени със съдържание.

1 коментар: