понеделник, 13 юни 2011 г.

Инструкции


В играта Има-ме-Няма-ме, последиците от емоционално обвързване са записани най-долу с мноооооого ситен шрифт. По мое мнение, то задължително трябва да отпадне като част от условието, обаче това ти просветва чак когато си изиграл играта докрай. Четете! В противен случай, продължителността на играта ще зависи от това, докъде се разпростира глупостта на единия от участниците (челия-недочелия) и съответния ресурс нервни клетки, с които майката Природа го е надарила. Играчите са двама - единият е стратег, а другият романтик (сещайте се кой печели обикновено!). Бъдещият победител има цял арсенал от манипулативни трикове - бледа луна, куп звезди, приказки за принцове и принцеси и най-прекрасната усмивка... Бъдещият губещ има едно обичащо сърце и нищо повече. Има-ме-Няма-ме е игра на неспазени обещания, неопровергано време и надежди, изстреляни нахалост. На очаквания, неосъществени мечти, неполучени писма и телефонни обаждания.
Няма да лъжа! Изключително увлекателна и обсебваща мислите. Някои я наричат Сляпа-любов. Добрата новина е, че в края, изгубилия все пак проглежда. Макар и с подпухнали от влагата очи. Това, което му остава е да се бори с уязвимостта си на глухарче и да изпълнява всички “ще“-та, които си е обещал.
Играйте, ако ви стиска и консумирайте умерено!

4 коментара:

  1. е, де. недей с такъв цинизъм. нищо не е толкова еднозначно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Цинизмът идва точно след подобни любови. Старая се да страня от него, но понякога ме хваща на фаза! ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз пък не виждам цинизъм. Всичко си е съвсем така.

    ОтговорИзтриване