вторник, 18 януари 2011 г.

Да съм ничия до теб... не мога!
Да съм сянка в живота ти... не искай!
Да моля за частица от теб... не мога!
Да стоя пред витрината... не искай!
Да залъжа гладът си с трохички... не мога!
Да търся знаци в минното ти поле... не искай!
Да съм таранът в твоята стена... не мога!
Да съм дъжд в очите... не искай!
Да съм нестихваща болка... не мога!
Да изпитвам вечна жажда... поискай!
Да бъда блясъкът в очите ти... мога!
Да съм копнеж и очакване... поискай!
Да бъда муза на пеперудите в корема ти... мога!
Да съм времето, което винаги ще бърза щом си с мен... поискай!
Да съм ключ вълшебен... мога!
Да бъда щастието твое... поискай!
Да съм твоя пристан и крило... мога!
Да съм твоя ден и твоя нощ... поискай!
Да те обичам... може би единствено това умея!

Няма коментари:

Публикуване на коментар